Jan 24, 2012

berbelah di bahagi.erk?

susah betul rasa hidup ni.kadang-kadang fikir baik mati dari hidup yang sangat macam apa entah.semua benda yang kau buat,semua orang takan rasa puas hati.damn!aku sendiri tengah fikir macamana cara lagi aku nak puas kan hati semua orang.and you know what,semua yang aku buat ni bullshit!

aku ni terlalu bagi muka kat orang ke?sampai kadang-kadang rasa macam kena pijak-pijak balik pulak dah.what should i do?kau tahu,bila hidup rasa macam pesalah,tidur malam pun tak lena.macam-macam mimpi ngeri terjah otak kau.macam-macam muka bayangan lalu depan kau.kau hidup dalam ketakutan!memang sounds macam sial,ini realiti la haXjiXg!aku sampai tak tahu nak buat apa lagi.terasa macam asid mengalir laju dalam pembuluh darah aku.kenapa realiti ni tak fair huh!

malam ni pasti,aku tidur masih dalam ketakutan.shit!

No comments: