Nov 2, 2011

aku tak tahu apa yang aku cuba sampaikan tapi aku nak update jugak even takda sape nk baca so suka hati aku lah!



"sebab kan dia,hati kau terus jadi buta segalanya pada sesuatu yang kau dah tunggu lama.walhal otak kau waras tapi diri kau bagai di pukau.apa yang kau dapat selama masa itu berjalan?tiada apa.kau membodohkan diri pada dia yang bagi aku entah pape je.sekarang kau datang semula.menginginkan sesuatu yang pada jangkaan aku kau tak kan dapat dah.yes.tepat skali.kau tak kan dapat nya lagi.to tell the truth,never.sekarang kau hanya mampu mendoakan mereka dari jauh.menyesal?memey ah.tapi dah takda guna dol!kegelojohan yang buat kau sedang mengalami penyesalan sepanjang hidop.sampai saat nyawa kau berada di penghujung pon kau tetap akan rasa sesal atas apa yang kau dah lakukan.benda ni akan ligat berlegar dalam ruang kepala hotak kau.akan sentiasa meracuni pemikiran kau sampai satu tahap kau rasa kau taknak benda lain selain tu.sampai satu tahap hanya kau pikir ada dua jalan.pertama,keajaiban akan berlaku walaupon pada pemikiran waras serta kaji selidik aku ianya 99.9% tak kan berlaku.kedua,kau berharap yang kau akan dapat kerja yang bagus,jauh dari memories,menghabeskan masa untuk bekerja,and di penghujung nya,kau akan ikot jejak langkah cousin sebelah mak kau.harus yang mana aku pilih?.."


No comments: